Hogy szárnyad nőhet, csak álmodni merted....

2020. február 23. 00:47 - A neve sincs Lány

Ma már hol vagy Te és Én hol vagyok?!

Nem szoktam kommenteket olvasni.

A közösségi oldalon kommentelők jelentős részének bizonyos mértékű közlési kényszere és rengeteg szabad ideje van, mondandója viszont semmi. Persze akad kivétel, de Ők általában kimaradnak a nagy háborúkból.

Közeledik az Edda-Aréna, és véletlenül rákattintottam a kommentekre, ahol az egyik leggyakrabban használt szó a "Slamo".

Lassan 30 éve vagyok ízig-vérig Eddás, de fingom sincs, hogy ki az a Slamovits István.

Kicsit olyan, mint egy népmese. Szájról szájra terjednek róla a legendák, egy letűnt kor legendái. Olvastam a nevét. Ismerem pár dalát.

Tudom, hogy zenélt és dalokat is írt az Eddában.

Tudom, hogy 6 évig volt a zenekar tagja, majd néhány erőltetett próbálkozás után eltűnt a süllyesztőben. Párszor próbáltam belehallgatni a nagy Slamo No zenekaros szárnyalásába, de az önsajnálattól szenvedő dalokból gyorsan elég lett.

Úgy sejtem, hogy a Slamó becsületéért öklüket rázók jelentős része nem tud ennél több információt felmutatni, sőt sokan még ennyit sem.

Harmincasok skandálják, hogy "az volt az igazi Edda, Slamóval. Pataki azóta egy nulla" (szándékosan írtam rosszul a nevet). Nevetséges, nem is éltek még akkor.

Az idősebb korosztály pedig - aki valóban hallhatta, láthatta azt a bizonyos bakancsos Eddát - érthetetlen (és értetlen) módon követi egy olyan zenekar közösségi oldalát, aminek már semmi köze Slamovits Istvánhoz, mindössze azért, hogy egy "másolás-beillesztés" paranccsal odaírják minden poszt alá, hogy azokból a régi jó dolgokból nem maradt semmi.

Szerencsére.

Egyszer eljátszottam a gondolattal, hogy mi lett volna, ha a néhány múltban élő örömére nem Attila, hanem Slamó élesztette volna újra a zenekart.

Megmondom mi lett VOLNA: lemaradtunk volna 29 zseniális albumról és a magyarok halványan emlékeznének csak pár sorra a "búcsús slágerekből". Miről beszélek?! Nem is lennének slágerek!

Ehhez képest most egy teltházas Aréna-koncertig számoljuk a napokat, és őszintén remélem, hogy egy olyan ember, aki - a nyilatkozatai és dalszövegei alapján - utálattal gondol az IGAZI EDDA művek zenekar Pataky Attilájára, nem kerül vele egy színpadra többet.

Nem mellékes információként álljon itt, hogy az EDDA művek "legifjabb" tagja 30!! éve játszik nekünk, értünk.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anevesincslany.blog.hu/api/trackback/id/tr5215487408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hogy szárnyad nőhet, csak álmodni merted....
süti beállítások módosítása